Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.
Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate aici sau aici.
Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Contact sau ne poti scrie direct la contact@vivomag.ro . Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Contact sau ne poti scrie direct la contact@vivomag.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?
Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic iar produsul sa fie vandut de VIVOMAG.
In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi la numarele de telefon 0752.076.177 pentru modificarea rambursului.
Se pot returna produsele resigilate?
Da, se pot returna produsele resigilate, te rugam sa ne contactezi inainte.
In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre VIVOMAG, in contul indicat la completarea de dumneavoastra in momentul in care completati formularul de retur. Plata se va face exclusive in cont bancar.
Ce se intampla cu produsele cadou sau cu cele din pachetele de produse daca returnez produsul?
Produsele bonus, sau din pachetele de produse, in cazul in care ati beneficiat de astfel de promotii, se vor returna integral odata cu produsul in aceeasi stare/forma in care au fost primite.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.