vivomag.ro (www.vivomag.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de plata:
Plata in sistem ramburs
Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.
Transfer bancar (ordin de plata)
Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.
Plata la sediu
Plata se efectueaza integral la sediul magazinului.
Plata din Wallet
Poti folosi creditele acumulate in portofelul virtual pentru a efectua plati in magazin. In cazul in care comanda ta este eligibila pentru utilizarea platii prin intermediul Wallet-ului, vei putea selecta aceasta metoda in momentul finalizarii comenzii.
1. Ramburs (plata la curier)*
2. Online cu cardul – Plata securizata prin intermediul procesatorului de plati
3. 3 Rate on-line (BCR, BRD Finance, Star BT – Banca Transilvania, Alpha card -Alpha Bank)
4. Transfer bancar – depunere in cont – Conturi diponibile in BRD si Banca Transilvania
5. Rate prin TBI Credit (persoane fizice cat si juridice)
6. Finantare pentru persoane juridice in regim de inchiriere echipament cu posibilitatea de achizitie la sfarsitul contractului de inchiriere.
Transportul este gratuit la comenzi mai mari de 500 lei!
INFORMATII LIVRARE, INFORMATII PLATA, ANULARE COMANDA
Daca ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, colegii nostri de la Suport Clienti asteapta sa iti preia apelul in fiecare zi, intre orele 10 – 17.30 de luni pana vineri.
Comenzile pe site pot fi plasate in fiecare zi de luni pana duminica 24/7.
Comenzile se pot livra:
Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VIVOMAG. Livarea se poate face prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
Pentru comenzile ale caror componente se asambleaza sau se testeaza, termenul de livrare va fi cel agreat cu Consultantul de Vanzari Vivomag.ro.
In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul VIVOMAG SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Pentru comenzile cu livrare urgenta (3 ore in Bucuresti) este inclusa in pret o singura incercare de livrare, ulterior comanda se va intoarce la sediul nostru.
Livrare prin curier
Livrarea se face prin intermediul serviciului de curierat FAN CURIER sau SAMEDAY
Costul livrarii pentru comenzile mai mici de 500 de lei, este de 22 lei + TVA. Atentie, costul prezentat se aplica pentru comenzi cu nu cataresc mai mult de 5 kg. Pentru greutati mai mari, la costul initial de transport se mai adauga 1,19 lei TVA inclus, pentru fiecare kilogram peste cele 5 incluse in transportul initial.
Pentru optiunea de DESCHIDERE COLET, la livrare, se mai adauga o taxa suplimentara de 7 lei + TVA. De la taxa specifica deschiderii coletuli nu fac exceptie comenzile ce benficiaza de Transport Gratuit.
ATENTIE: In cazul livrarilor prin curier (PLATA RAMBURS), acesta va emite o chitanta pe loc pentru suma platita . Aceasta chitanta va reprezenta dovada platii numerar valabila atat pentru clienti persoane fizice cat si juridice; SC VIVOMAG SRL nu va mai emite ulterior vreo chitanta. Singura chitanta valabila este cea emisa de curier.
Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei care contin produse vandute de VIVOMAG. In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de VIVOMAG si un card cadou, valoarea totala rezultata fiind de minimum 500 de lei, transportul gratuit nu se aplica. Mai exact, produsele vandute si livrate de VIVOMAG din comanda respectiva trebuie sa fie de cel putin 500 de lei, astfel incat sa beneficieze de transport gratuit.
Procesare comenzi
Pentru comenzile plasate pe site sau telefonic pana la ora 13.30, de luni pana vineri, ridicarea de catre curier se va face in aceeasi zi. Daca plasarea comenzilor a fost facuta dupa ora 14, ridicarea coletelor de catre curier se va face in ziua urmatoare.
Pentru comenzile plasate sambata, ridicarea comenzilor se va face in saptamana urmatoare in prima zi (luni).
Modificare sau anulare comanda
Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon: 0786.454.622. Colegii nostri de la Suport Clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
De asemenea ne puteti trimite un e-mail pe adresa vanzari@vivomag.ro prin care ne solicitati anularea unei comenzi.
ATENTIE: E-mail-ul de anulare trebuie sa contina datele dvs de identificare cat si numarul si data comenzii. Numarul comenzii il puteti gasi in contul de client la sectiunea “Istoric Comezi”
Comanda anulata a fost achitata online?
In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3 zile.
Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?
Inseamna ca banii sunt in contul VIVOMAG SRL. Ii puteti solicita si se va efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar) sau ii puteti folosi la o viitoare comanda.
Metode de Plata
1. Ramburs (plata la curier)*
2. Online cu cardul – Plata securizata prin intermediul procesatorului de plati
3. 3 Rate on-line (BCR, BRD Finance, Star BT – Banca Transilvania, Alpha card -Alpha Bank)
4. Transfer bancar – depunere in cont – Conturi diponibile in BRD si Banca Transilvania
5. Rate prin TBI Credit (persoane fizice cat si juridice)
6. Finantare pentru persoane juridice in regim de inchiriere echipament cu posibilitatea de achizitie la sfarsitul contractului de inchiriere.
- Ramburs (plata la curier)
Aceasta modalitate de plata permite achitarea comenzii in momentul livrarii.
Achitarea la primirea produselor implica un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat.
Acest serviciu are o taxa financiara de 11.9 RON.
Rambursul este taxa financiara perceputa de curier pentru efectuarea acestui serviciu.
Eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat.
Pentru persoanele juridice limita de plata este de 5.000 RON numerar pe zi.
Pentru persoanele fizice limita de plata este de 5.000 RON numerar pe zi.
ATENTIE: In cazul livrarilor prin curier (PLATA RAMBURS), acesta va emite o chitanta pe loc pentru suma platita . Aceasta chitanta va reprezenta dovada platii numerar valabila atat pentru clienti persoane fizice cat si juridice; SC VIVOMAG SRL nu va mai emite ulterior vreo chitanta. Singura chitanta valabila este cea emisa de curier.
2. Online cu cardul – Plata securizata prin intermediul procesatorului de plati
Plata cu cardul bancar se poate face online.
Plata cu cardul online efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscala trebuie facuta doar din contul (cu cardul) respectivei Persoane Juridice.
VIVOMAG vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale www.euplatesc.ro. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line.
Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:
Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati butonul "Adauga in cos";
Introduceti datele dvs. personale. Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti.
Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre VIVOMAG, nici de catre www.euplatesc.ro.
Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, VIVOMAG si www.euplatesc.ro nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra.
Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin bifarea casutei specifice din pagina de finalizare a comenzii, pentru tot procesul de cumparare accesati meniul “Cum Comand”. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand "Trimite Comanda".
Introduceti datele despre credit/debit card: Daca ati ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele www.euplatesc.ro, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.
Politica de securitate
Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de www.euplatesc.ro. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
Datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite - VIVOMAG si www.euplatesc.ro garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi "Politica de confidentialitate www.euplatesc.ro" si "Politica de confidentialitate VIVOMAG" pentru mai multe informatii despre subiect.
Datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar - numar de card, data expirarii, etc. - sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre www.euplatesc.ro pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele www.euplatesc.ro, acestea fiind direct introduse in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem - introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".
SC VIVOMAG SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru incercarile de plata nefinalizate ce duc la lipsa rezervarii produselor din stocul propriu.
3. Plata on-line, cu cardul IN RATE
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard).
Prin card de credit emis de Banca Transilvania (Programul Star BT)
Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.
Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.
Prin card de credit emis de Banca Transilvania (Programul Star BT)
Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania.
Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in 3 RATE fara dobanda.
Sunt incluse in programul STAR Card cardurile de cumparaturi: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium
Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplica aici si platile online devin mai simple ca oricand:
Rate fara dobanda
Perioada de gratie de pana la 56 de zile
Comision zero la toate cumparaturile
Plati sigure pe internet
Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.
0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila
*8028 Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila
0264.594.337 Apelabil din orice retea, inclusiv international
Prin card de credit emis de BCR:
E usor sa faci cumparaturi cand ai CARDUL BUN DE PLATA de la BCR! Ai RATE fara dobândă si reduceri la comerciantii parteneri!
Plateste prin cardul tau de credit BCR pe website www.vivomag.ro si beneficiezi de oferta standard de 3 rate fara dobanda!
Cine poate plati in rate? Sunt înscrişi automat şi gratuit toţi clienţii care deţin unul dintre cardurile de credit BCR înrolate în Program şi care, la momentul efectuării tranzacţiei la comercianţii parteneri ai BCR, solicită facilitatea „Rate fără dobândă”. Cardurile de credit BCR înrolate în Programul de Rate cu 0% dobândă sunt:
• BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless)
• BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa
• MasterCard GOLD EUR
• EPB Platinum sau World Signia MasterCard
Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata "Online prin card bancar", introduceti datele cardului dvs BCR si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre BCR prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
Vrei si tu cardul BUN DE PLATA de la BCR?
• Aplica acum pe www.bcr.ro sau
• Trimite SMS la 1780, tarif normal, cu textul “Card” şi vei fi contactat de catre un operator bancar sau
• Apeleaza gratuit, non-stop, din orice reţea naţională InfoBCR la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227)
Spor la cumparaturi!
Prin card de credit emis de BRD Finance
Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click :
- alegi produsele dorite
- alegi optiunea de plata potrivita nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta :
a)plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile : 0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie, 0% comision pentru tranzactia efectuata.
b)plata in rate cu 0% dobanda, alegand durata de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.
Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si optiunile de plata, precum si exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.
Prin card de credit emis de Alpha Bank
“Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank (VISA CREDIT, VISA GOLD, COSMOTE MASTERCARD, MASTERCARD CREDIT)
Noul serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de cumparaturi in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de cumparaturi de la comerciantii afiliati acestui serviciu. Confort - pentru optiunea de plata in rate nu este nevoie sa aplici, sa programezi in avans sau sa faci rost de documente suplimentare. Trebuie doar sa soliciti plata bunurilor cu cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank in numarul de rate dorit si permis de comerciantii parteneri. Convenabil - bunuri achizitionate prin optiunea de plata in rate cu cardul fara dobanda. Pentru bunurile astfel achizitionate, pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%. Flexibilitate - poti folosi plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card. Libertate - esti liber sa folosesti plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine din maximul permis; Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit, iar prin serviciul de debitare directa poti alege ca suma totala datorata sau suma minima de plata, sa fie rambursata automat din contul tau curent deschis la banca, in aceeasi valuta cu cea a cardului.”
4. Transfer bancar – depunere in cont
Transfer bancar
La inregistratrea comenzii aveti posibilitatea sa alegeti plata prin ordin de plata. Plata se face in baza facturii proforme emise de catre VIVOMAG SRL., dupa confirmarea disponibilitatii produselor. In cazul in care nu aveti cont bancar, puteti efectua depunere in contul VIVOMAG SRL.
Factura proforma este valabila 3 zile de la emitere, iar livrarea produselor se efectueaza dupa intrarea in contul VIVOMAG SRL. a sumei aferente.
Pentru ca plata sa poata fi asociata comenzii dumneavoastra, trebuie ca pe ordinul de plata sa fie mentionat numarul facturii proforme.
Factura va fi emisa in momentul in care suma transferata este confirmata pe conturile VIVOMAG SRL. Ulterior emiterii facturii comanda se poate preda catre curier.
Plata prin transfer bancar efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscala trebuie facuta doar din contul respectivei Persoane Juridice.
Depunere in cont
Plata se face in baza facturii proforma emise de catre VIVOMAG SRL., dupa confirmarea disponibilitatii produselor. Plata se face prin depunere in unul din conturile VIVOMAG SRL. prezente pe factura proforma direct la sediul unei banci comerciale.
Factura proforma este valabila 3 zile de la emitere, iar livrarea produselor se efectueaza dupa intrarea in contul VIVOMAG SRL. a sumei aferente.
Pentru ca plata sa poata fi asociata comenzii dumneavoastra, trebuie ca pe dispozitia de plata sa fie mentionat numarul facturii proforma.
Plata prin depunere in cont efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscala trebuie facuta sub conditia mentionarii pe Ordinul de Plata a entitatii juridice platitoare, nu a persoanei fizice care efectueaza depunerea.
Banca la care se poate efectua depunere in cont:
Banca Transilvania
5. Rate prin TBI Credit (persoane fizice)
Usor de obtinut
- Proces de finantare 100% online
- Fara documentatie fizica
- Disponibil 24/24
- Impreuna cu partenerii nostri am gandit o gama larga de produse financiare pentru ca tu sa fii cel care alege
Aprobare rapida
- Cel mai rapid proces de aprobare de pe piata. Ai nevoie de 10-15 minute pentru a cumpara produsul dorit.
- Doar trei pasi, cateva detalii personale si o interfata intuitiva si usor de urmarit.
- Live chat in cazul in care ai nevoie de ajutor pentru finalizarea cumparaturilor.
Tehnologie de finantare de ultima generatie
- Tehnologia dezvoltata de TBI Money permite identificarea video a clientului
- Documentatia este semnata electronic
- Verificarea la ANAF si Biroul de Credit se realizeaza LIVE
Produse financiare adaptate nevoilor tale
- 0 costuri in primele 30 de zile pentru ca tu sa vezi beneficiile produsului nostru
- Plan flexibil de rate, tu alegi numarul de rate dorit
- Dezvoltam in permanenta campanii cu dobanda 0% pentru ca tu sa achizitionezi imediat produsele dorite
** Exemplu reprezentativ: Pentru un credit acordat pentru achizitia de bunuri in valoare de 5.000 lei, pe o perioada de 60 luni, taxa de analiza a dosarului (finantat de creditor), este de 170 lei, rata dobanzii este de 34,8%, fixa pe toata durata contractului, rata lunara este de 182,82 lei, valoarea totala platibila fiind de 10.969,41 lei si DAE 43,50%.
- Finantare pentru persoane juridice in regim de inchiriere echipament cu posibilitatea de achizitie la sfarsitul contractului de inchiriere.
CHIRII MICI ÎN LOC DE INVESTIȚII MARI
Profitați de șansa de a lua deciziile corecte. Cu ajutorul contractului nostru, tot ce trebuie să faceți este să alegeți perioada de închiriere și aveți acces la echipamentele dorite. Ce obțineți cu aceasta? Chirii mici, siguranța de care aveți nevoie pentru a face planuri și libertatea de a hotărî la finalul contractului.
Flexibil
24, 36 sau 48 de luni - sau ceva complet diferit? Alegerea vă aparține.
Ușor de planificat
Chirii lunare fixe - accesibile și ușor de planificat.
Personal
Închiriere adaptată și servicii de consultanță personalizată.
În pas cu tehnologia
Înlocuiți echipamentele la intervale prestabilite.
Certitudinea planificării și flexibilitatea decizională se aplică activității dvs. și trebuie să se aplice și contractului de închiriere. Cu GRENKE, închiriați echipamentele pe o perioadă convenită și fără obligația de a le cumpăra.
La finalul termenului de închiriere puteți alege să încetați contractul și să returnați echipamentul închiriat sau să îl achiziționați la prețul pieței. Alternativ, puteți să prelungiți contractul și să continuați să utilizați echipamentul ales.Vă transferăm toate drepturile de garanție (garanțiile de la furnizor și producător). Acest lucru înseamnă că, dacă apare o defecțiune sau dacă trebuie să efectuați o solicitare de utilizare a garanției, nu trebuie să mai pierdeți timp să o faceți prin intermediul nostru; puteți apela direct la furnizor sau producător.
Atunci când încheie un contract de închiriere cu GRENKE, plata contravalorii bunurilor livrate de către parteneri se face în maxim 24 de ore. Este chiar atât de simplu.
ANULARE COMANDA
Modificare sau anulare comanda
Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon: 0786454622. Colegii nostri de la Suport Clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
De asemenea ne puteti trimite un e-mail pe adresa vanzari@vivomag.ro prin care ne solicitati anularea unei comenzi.
ATENTIE: E-mail-ul de anulare trebuie sa contine datele dvs de identificare cat si numarul si data comenzii. Numarul comenzii il puteti gasi in contul de client la sectiunea “Istoric Comezi”
Comanda anulata a fost achitata online?
In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3 zile.
Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?
Inseamna ca banii sunt in contul VIVOMAG SRL. Ii puteti solicita si se va efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar) sau ii puteti folosi la o viitoare comanda.
Verificare produs dupa livrare
Cumpărătorul are dreptul să reclame, abaterile cantitative sau calitative şi defecţiuni ale produselor, determinate de vicii ascunse sau alte cauze generate din neglijenţa vânzătorului.
Reclamaţiile vor fi făcute în termen de 24 ore de la preluarea mărfii de către cumpărător de la vânzător, în scris, şi vor cuprinde, în mod obligatoriu, următoarele:
• obiectul reclamaţiei;
• termenul în care au fost formulate;
• dovezile abaterilor reclamate;
• metoda de verificare ce trebuie folosită;
• cauzele care au determinat defectele reclamate;
• necesitatea păstrării mărfii reclamate în depozit, pe un termen contractual determinat;
• modul de stingere a reclamaţiilor (prin înlocuire, reparare, acordare de bonificaţii).
ATENTIE: Orice reclamatie aparuta dupa perioada de verificare (24 ore de la livrare) nu se ia in considerare